Aan het werk in Arnhem, Gelderland als Administratief Medewerker Bezwaar & Beroep?
In de categorie Administratief/Secretarieel is een vacature vrijgekomen voor de functie van Administratief Medewerker Bezwaar & Beroep. Je werkt hier in de Overheid/Non-profit branche.
Je kunt per 23-05-2024 beginnen en de einddatum is op 21-07-2024. Je kunt aan de slag met een Vast contract.
Iets voor jou? Solliciteren kan eenvoudig. Tot nu toe hebben 10 mensen gereageerd op de vacature Administratief Medewerker Bezwaar & Beroep.
Wees er snel bij, zodat je kans maakt op een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek als Administratief Medewerker Bezwaar & Beroep.
Wat heb je nodig naast een goede motivatie om voor deze baan in aanmerking te komen? Je schoolniveau moet minstens MBO zijn. De functie is voor minimaal 32 uren in de week met een maximale werkweek van 38 uren.
In het kort over deze vacature in Arnhem:
Salaris indicatie | Minimaal 2196- 3357 |
Werkperiode | 23-05-2024 -21-07-2024 |
Werkuren | 32-38 |
Locatie | Arnhem,Gelderland |
Opleidingsniveau | MBO |
Contracttype | Vast |
Branche | Overheid/Non-profit |
Functietitel | Juridisch Medewerker Bezwaar Beroep |
Direct solliciteren | https://link.inhroffice.com/3e17d8a0-29ff-492f-b8ac-86f5c60e849a |
Contact opnemen over deze vacature voor meer informatie of om te solliciteren? Dat kan via Unknown door naar het volgende email adres Unknown ter name van Unknown te mailen. Bellen is ook mogelijk via Unknown. Vraag daarbij naar Unknown Unknown.
Zelf je vacature uitzetten via deWestervoortgids.nl? Neem dan contact met ons op.
Lijkt de vacature Administratief Medewerker Bezwaar & Beroep in Arnhem iets voor jou? Dan kan je direct solliciteren. De volgende tips kunnen je helpen om de baan als [zb_mp_title] te bemachtigen:
Niet de vacature die je zoekt? Bekijk ook onze andere vacatures in Westervoort.
Laat dit artikel viral gaan in Westervoort, deel het met je vrienden!
Auteur
Vacatures worden verzamelt door de redactie van deWestervoortgids.nl. Jouw vacature insturen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.